Bodite obveščeni

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

PODATKI O PODJETJU

Gamat Trgovsko podjetje d.o.o. 
Dunajska cesta 116, 1000 Ljubljana 

ID: SI22902759 
Davčni zavezanec: DA 
Matična številka: 5449014

Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani 


TRR: IBAN SI56 3000 0000 3712 129 (Sberbank d.d.)

TRR: IBAN SI56 0203 7026 0190 958 (NLB d.d.) 

Kontakt:

 

SPLOŠNI POGOJI

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti kupec, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec s pošiljanjem povpraševanja potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Gamat d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

Kupca zavezujejo splošni pogoji v trenutku oddaje naročila (spletnega nakupa).

V primeru klasičnega nakupa zavezuje kupca k naročilu oddaja naročila preko emaila ali z izdano naročilnico podjetja.

  

CENE ARTIKLOV

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pri vsakem artiklu je posebej označena cena brez davka in z davkom.

  • Cena: je redna cena po kateri se artikel prodaja.
  • Akcijska cena: je znižana redna cena po kateri se prodaja artikel za določen ali nedoločen čas.

OZNAČEVANJE ZNIŽANIH ARTIKLOV 

  • Znižano: so označeni izdelki, ki so trenutno v akciji, ki je časovno omejena.
  • Zadnji kosi: so artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog.
  • Outlet: so označeni izdelki, ki so trenutno v razprodaji, ki je časovno omejena oz. velja do razprodaje zalog. Artiklov označenih z Outlet, kupljenih na klasičen način (ne preko spleta) ni mogoče vrniti ali zamenjati (to ne velja za spletno prodajo). Artikli z oznako OUTLET so na voljo v omejenih količinah (običajno je to zadnji kos/par na voljo) in znižana cena velja le za označene Outlet artikle.

Posredovane cene se tekom časa lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne artikle veljajo cene v trenutku odgovorjenega povpraševanja, razen v primeru napake pri ceni. Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti podatkov, se namreč lahko zgodi, da je cena napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poizkušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna/naročila ali v posebnih primerih, ko podpiše dobavnico za prejeto blago. Kupec v prejeti pošiljki ali posebej po pošti, prejme račun na katerem je specifikacija stroškov.

  

PREKLIC NAROČILA  - S STRANI STRANKE

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure po oddaji naročila brez kakršnih koli stroškov. Ob preklicu naročila morate nujno navesti ime in priimek ter številko naročila.

  

ZAVRNITEV NAROČILA - S STRANI PRODAJALCA

Gamat d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. Prav tako lahko zavrne naročila, katera smatra za sumljiva.

Prav tako lahko podjetje Gamat d.o.o. zavrne spletna naročila nad 1.000 eur in od kupca zahteva poslano naročilnico za želeno blago, predvsem tudi za blago, ki je narejeno po meri naročnika. Tako se zavaruje pred morebitnimi vračili blaga s strani kupca za personalizirane izdelke.

 

VRAČILO BLAGA 

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo (preko spletne trgovine) skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov info@gamat.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora biti pisno preko emaila (info@gamat.si) in s priloženim obrazcem za odstop od pogodbe.

V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe/nakupa s sporočilom na info@gamat.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v 14 dneh po sporočilu. Gamat d.o.o. bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu na njegov bančni račun takoj, ko bo mogoče, oz. najkasneje v 14-ih dneh po prejemu vrnjenega blaga.

V kolikor kupec izdelek začne uporabljati in si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe/nakupa.

Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Stroške vračila blaga plača kupec.

Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.

Dodatno pojasnilo tržnega inšpektorata glede vračila kupljenih izdelkov preko spleta:

»Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. 

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.« (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo TUKAJ

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

REKLAMACIJA IN GARANCIJA 

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa ga osebno prinesete v poslovno enoto Ljubljana.

V primeru koriščenja reklamacije je potrebno predložiti tudi obrazec – reklamacijski zapisnik, ki ga najdete TUKAJ

Za izdelke kupljene na daljavo, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa. Garancijo je možno uveljaviti na sedežu podjetja.

Napako na izdelku lahko potrošnik reklamira iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Na podlagi garancije lahko potrošnik v garancijskem roku od garanta (proizvajalec oziroma njegov zastopnik, uvoznik ali prodajalec) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti, ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik po ZVPot napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

 

DOBAVNI ROKI, DOSTAVA IN OSEBNI PREVZEM

Dobavni rok: Ker je naš prodajni asortiman zelo širok, žal ne moremo zagotavljati vseh artiklov na zalogi. V kolikor vaše naročeno blago ni na zalogi v našem skladišču, ga bomo naročili pri našemu dobavitelju in vam ga v čim krajšem času poslali na vaš naslov.

Okvirni čas dobave vsakega artikla je naveden pri posameznem artiklu, napisan nad ceno ("čas dostave"). Potrudili se bomo, da bo v napisanem času tudi dostavljen na vaš naslov, vendar vam žal ne moremo garantirati točno navedenega časa dobave, saj je odvisen od zaloge pri dobavitelju.

Dostava naročila bo v primeru plačila po povzetju ali takojšnjega plačila z bančno kartico/Moneto/Paypal-om opravljena v 2 do 5 dneh od oddaje naročila, v primeru plačila po predračunu, pa v 2 do 5 delovnih dneh od dneva prejema plačila na naš račun (pod pogojem, da je blago na zalogi v naem skladišču).

V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov oz. v primeru dostave s Pošto Slovenijo, vam bo poštar pustil potrdilo, s katerim lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga ob prehodnem dogovoru v naši poslovalnici na naslovu: Gamat d.o.o., Dunajska 116, 1000 Ljubljana

Dostavo naročenega blaga opravljata naša pogodbena partnerja  GLS d.o.o. ter POŠTA SLOVENIJE.

Cene dostave

  • 3,90 eur (z ddv) preko GLS
  • 4,90 EUR (z ddv) preko Pošte Slovenije

Brezplačna dostava velja za nakupe nad 150€ z ddv.

V primeru plačila po povzetju ni potrebno nobeno dodatno doplačilo za način plačila po povzetju.

 

PLAČILO

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • plačilo z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino (Pošta Slovenije ali GLS), ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

V primeru plačila po povzetju ni potrebno nobeno dodatno doplačilo za način plačila po povzetju.

  • plačilo po predračunu – z nakazilom na transakcijski račun po izdanem predračunu

V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun preko elektronske pošte, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca (ob pogoju, daj blago na zalogi oz. takoj ko prejmemo blago v skladišče).

  • plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa ali Maestro)
  • plačilo preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd...)
  • preko mobilnega sistema Moneta

V kolikor želite blago osebno prevzeti in plačati na našem prevzemnem mestu Gamat d.o.o., Dunajska 116, 1000 Ljubljana, lahko plačate z gotovino ali bančnimi karticami.

V naši poslovalnici Ljubljana pa vam omogočamo tudi nakup na obroke.

 

NAKUP NA OBROKE 

V naši poslovalnici v Ljubljani in Novi Gorici vam omogočamo nakup na obroke.

Nakup na obroke je možen preko POS terminala, brez papirne dokumentacije in pogodbe ter brez zagotavljanja dodatnih zavarovanj.

Nakup na obroke je možen z NLB karticami z odloženim plačilom (NLB MasterCard, NLB Visa, NLB Karanta). Posojilne kartice tega ne omogočajo.

Pomembno: Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na vaši kartici!

Na obroke lahko nakupujemo v okviru prostega limita na obstoječi kartici. Limit je z nakupom na obroke zaseden za celotni znesek nakupa in se sprošča vsak mesec za znesek odplačanega obroka.

Imetniki lahko na obroke kupujejo na prodajnih mestih, ki imajo z NLB sklenjeno pogodbo za prodajo za nakupa na obroke. Na POS izpisku je izpisan celoten znesek nakupa in število obrokov.

Stranka mora prodajalca opozoriti, da želi nakup na obroke, pred izvršenim plačilom s kartico.

Kupcu zaračunamo manipulativni strošek za nakup na obroke glede na število obrokov

Minimalni znesek obroka je 50 eur (z ddv)

Nadomestilo za storitev nakupa na obroke:

Število obrokov

Višina nadomestila (v EUR, z ddv)

1

0,00 EUR

2

3,00 EUR

3

4,50 EUR

4

6,00 EUR

5

9,00 EUR

6

10,80 EUR

7

12,60 EUR

8

14,40 EUR

9

18,00 EUR

10

20,00 EUR

11

22,00 EUR

12

24,00 EUR

V kolikor se stranka odloči za nakup na obroke, se ji znesek nadomestila za obroke doda na že izdan ali ločen račun. Navedene cene nadomestil so brez vključenega ddv-ja in se le ta obračuna na izdanem računu.

 

DARILNI BONI

Koriščenje bona:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos darilnega bona.
  • V prostor za vnos darilnega bona vpišite deset mestno kodo, ki se nahaja na vašem bonu.
  • S klikom na gumb »POTRDI« darilni bon aktivirate.
  • Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično odštel znesek bona od zneska naročila.
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.
  • Uporabite lahko le en darilni bon za posamezen nakup.

 Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. V določenih primerih darilnih bonov ni mogoče kombinirati s promocijskimi kodami. Darilni bon je unovčljiv eno leto od datuma/dneva nakupa.

 

PROMOCIJSKE KODE

Uporaba promocijske kode:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode.
  • V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
  • S klikom na gumb »POTRDI« kodo aktivirate.
  • Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja.
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.
  • Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

Nekaterih promocijskih kod ni mogoče uporabiti skupaj z darilnimi boni.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik Gamat d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno..

V primeru težav lahko kupec ponudnika Gamat d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 01 565 84 80 ali po elektronski pošti na info@gamat.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno s priporočeno pošto na sedež podjetja, Gamat d.o.o, Dunajska 116, 1000 Ljubljana.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Gamat d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Gamat d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

 

PODATKI O STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih artiklov, a je kljub temu potrebno fotografije jemati kot simbolične.

 

AVTORSKE PRAVICE 

Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Gamat d.o.o., ali ima podjetje Gamat d.o.o. za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Gamat d.o.o. je prepovedano.

Ljubljana, 10.9.2018