Bodite obveščeni

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamacije

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa ga osebno prinesete v poslovno enoto Ljubljana. Stroške pošiljanja krije kupec.

Za izdelke kupljene na daljavo, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa. Garancijo je možno uveljaviti na sedežu podjetja. Postopek reklamacije se prične, ko prejmemo reklamirano blago in vse potrebne papirje (reklamacijski zapisnik in račun).

Napako na izdelku lahko potrošnik reklamira iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Na podlagi garancije lahko potrošnik v garancijskem roku od garanta (proizvajalec oziroma njegov zastopnik, uvoznik ali prodajalec) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti, ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik po ZVPot napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

POSTOPEK REKLAMACIJE:

  • V primeru uveljavljanja reklamacije je potrebno predložiti reklamacijski zapisnik, ki ga najdete TUKAJ. 
  • Priložiti je potrebno še original račun
  • Ter vse skupaj obvezno poslati na email reklamacije@gamat.si kjer razložite, kaj in zakaj reklamirate (zaželjeno je predložiti tudi slike)

Po prejemu vašega emaila z reklamacijskim zahtevkom, vas bomo kontaktirali z nadaljnimi navodili postopka reklamacije.

V kolikor podjetje ali njen dobavitelj artikla oceni, da je reklamacija upravičena, se poskuša najprej odpraviti napako na artiklu in vrniti popravljen artikel kupcu. V kolikor le-to ni mogoče, se kupcu zamenja za nov brezplačni artikel, če je le ta na zalogi. V kolikor artikla ni na zalogi oz. dobavni rok ni znan, se kupcu povrne strošek kupnine za reklamirani artikel. Reklamirani artikel v primeru zamenjave za nov artikel ali za vračilo kupnine, obdrži podjetje pri sebi.

Kontakt za reklamacijereklamacije@gamat.si