Bodite obveščeni
close

Okvirni dobavni rok je za vsak artikel posebej napisan nad ceno artikla (Čas dostave). Samo v primeru, če se le-ta dobavni rok podaljša, vas bomo po oddanem naročilu posebej obvestili.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogosta vprašanja in odgovori

Kakšen je strošek poštnine?

Poštnina znaša 3,90 € pri izbiri dostavne službe GLS in 4,90 € pri izbiri dostavne službe Pošte Slovenije, ob nakupu nad 50,00 € pa je poštnina brezplačna.

Kateri so možni načini plačila?

V spletni trgovini gamat.si lahko kupci plačajo na več načinov: po povzetju (ob prejemu paketa) ali s plačnimi karticami ali s Paypal ali z mobilnim sistemom Valu (Moneta) ali po predračunu (prejmete UPN nalog in plačate na naveden Transakcijski račun).

Ali lahko prevzamem paket na svoji pošti ali v želenem Paketomatu?

Seveda, tako GLS kot Pošta Slovenije ponujata več različnih opcij prevzemov paketov. Predlagamo vam, da že v opombe ob zaključku naročila napišete, v kolikor bi želeli, da vam pošljemo paket kam drugam, kot na vaš naslov.

Ali lahko paket tudi osebno prevzamem pri vas?

Seveda. Pri izbiri dostave v povzetku naročila, lahko izberete Osebni prevzem. Le ta je sicer možen le na sedežu podjetja – na Dunajski 116 v Ljubljani. Prevzamete lahko med delovniki od 7. do 15. ure. Plačilo je možno z gotovino ali bančno kartico ob prevzemu. Ponujamo tudi možnost nakupa na obroke v poslovalnici Ljubljana (več o tem lahko preberete v naših splošnih pogojih).

Ali lahko dostavo paketa premaknem na kasnejši datum?

V kolikor le-to navedete pod opombe pri podatkih za dostavo, da. Pod opombe navedite datum, po katerem bi radi prejeli paket in vaš paket bomo poslali z zamikom.

V kolikšnem času prejmem blago?

Odprema paketa bo v primeru plačila po povzetju ali takojšnjega plačila z bančno kartico/Valu/Paypal-om opravljena v istem ali naslednjem dnevu (vi prejmete paket v roku 1-2 delovna dneva od odpreme paketa), medtem ko v primeru plačila po predračunu, pa isti ali naslednji dan od dneva prejema plačila na naš račun. Zgoraj napisano velja ob predpostavki, da je blago na zalogi v našem skladišču.

Včasih se zgodi, da traja dobava kakšnega produkta nekoliko dlje, kot je predvideno, zato vas prosimo za razumevanje.

V kolikor artikel ni na zalogi niti pri dobavitelju, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo. V kolikor vam le ta ne bi ustrezala, lahko brez težav odstopite od nakupa in prejmete vračilo denarja, v kolikor je bilo plačilo naročila že izvedeno s strani kupca.

Ali lahko artikel zamenjam, v kolikor mi ne bo prav?

ZAMENJAVA ARTIKLOV NI MOŽNA, MOŽNO JE LE VRAČILO IN ODDAJA NOVEGA NAROČILA.

V kolikor kupcu naročeno blago ne ustreza, bodisi zaradi napačne izbire velikosti ali barve ali drugega razloga, lahko blago vrne (skupaj z original računom in izpolnjenim obrazcem za vračilo, nepoškodovano in nenošeno v original embalaži/z etiketami) in nas obvesti o vračilu blaga na email spletna.trgovina@gamat.si in na svoje stroške vrne blago na sedež podjetja, mi pa mu povrneo kupnino za vrnjene produkte.

Medtem pa lahko odda novo naročilo za drug alternativen produkt. Cena je tista, ki jo kupec potrdi ob oddaji naročila. Torej če en produkt kupi po znižani ceni in ga vrne nazaj zaradi neustreznosti ter kupi nov alternativen produkt po višji ceni, velja cena ob oddaji naročila (torej v tem, primeru višja cena).

V kolikšnem času lahko vrnem naročeni del?

Vračila se lahko opravijo v 14 dneh od prejema paketa. Več podrobnosti o vračilu blaga najdete TUKAJ.

Ob zaključku naročila nisem prejel potrditvenega emaila. Ali je naročilo potrjeno?

Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Če potrditvenega emaila niste prejeli, nam prosimo sporočite na spletna.trgovina@gamat.si

Ne uspem zaključiti nakupa. Kaj lahko storim?

Če imate težave pri naročanju, nam to prosim sporočite na e-naslov spletna.trgovina@gamat.si

Ali lahko naročim na podjetje/ društvo in prejmem original račun?

Pri zaključku naročila vnesite vse podatke za podjetje za katero želite originalni račun (ime podjetja ter davčno številko) in prejmete original račun s podatki vašega podjetja ob prevzemu paketa.

V kolikor ste izbrali plačilo po predračunu, prosimo plačajte znesek na naš TRR (podatke za nakazilo prejmete ob potrditvi naročila)  in nato vam pošljemo ob dostavi original račun na podjetje/ društvo.

Kako lahko prekličem naročilo?

Za preklic naročila morate poslati e-mail na spletna.trgovina@gamat.si skupaj s številko naročila.

Prejel sem poškodovani artikel. Kaj sedaj? 

V kolikor je za poškodobo kriva dostavna služba, vas prosimo, da nam pošljete e-mail na spletna.trgovina@gamat.si, s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej uredimo problem z dostavno službo ter uredimo nastalao težavo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla.

Kje lahko preverim, kateri izdelki so znižani tudi v spletni trgovini?

Znižane in Outlet izdelke lahko preverite TUKAJ.

Imam kodo za popust/brezplačno poštnino. Kako jo unovčim?

Kodo vpišete v košarici ob zaključku nakupa v polje PROMOCIJSKI KUPONI – Koda za popust in nato kliknete gumb POTRDI.

Kljub temu, da sem vpisal kodo za popust/brezplačno poštnino, se le-ta ni upoštevala. Kaj lahko storim?

Določene kode so časovno omejene, zato vaša koda morda več ni veljavna. V kolikor pa koda še ni potekla in je prišlo do tehnične napake, nam le to prosim čim prej sporočite na spletna.trgovina@gamat.si

Kam lahko pošljem vprašanje, povezano z nakupom v spletni trgovini?

Vaše vprašanje lahko pošljete na e-naslov spletna.trgovina@gamat.si ali nas pokličete na 01 565 8480

Kdaj vas lahko kontaktiram?

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro.

Ali lahko prejemam e-mail obvestila o aktualnih akcijah in novostih v ponudbi?

Seveda. Dovolj je, da kliknete na desni strani na gumb Bodite obveščeni in vpišete vaš e-mail naslov in se s tem prijavite na prejemanje e-novic in ugodnosti.

Kam lahko pošljem svoje pohvale in pritožbe?

Pohvale ali pritožbe nam pošljite e- mail na naslov reklamacije@gamat.si

Ali je mogoče naročiti izdelek, ki ga trenutno ne ponujate v spletni trgovini, v fizični trgovini pa ga imate na voljo?

Seveda. Naš prodajni asortiman obsega več 10.000 artiklov, ki jih žal ne uspemo vse dodati na spletno stran. Zato nas kontaktrajte, če artikla ne najdete v spletni trgovini in z veseljem vam bomo poslali ponudbo.