RAZPISANA DELOVNA MESTA:
- Komercialist za področje javnih naročil (m/ž)
- Marketing specialist (m/ž)
- Komercialist (m/ž)
- Prodajni zastopnik za Prekmursko regijo (m/ž)
- Prodajni zastopnik za Jugovzhodno regijo (m/ž)
- Samostojni računovodja (m/ž)
----------------------------------------------------------------------
Komercialist za področje javnih naročil (m/ž)
Ste izkušeni na področju priprave dokumentacije za javne razpise in si želite postati del rastočega in razvijajočega podjetja? Ste samoiniciativni, organizirani in zanesljivi, hkrati pa cenite timsko delo? Potem vas vabimo, da se pridružite naši ekipi!
Opis delovnega mesta:
Iščemo motivirano in izkušeno osebo za vodenje javnih naročil, ki bo sodelovala pri pripravi ponudb in spremljanju postopkov za področje osebne zaščitne opreme ter tehničnih vozil. Vaša vloga bo ključna pri optimizaciji postopkov ter koordinaciji s potencialnimi naročniki, dobavitelji in internimi oddelki podjetja. Nudimo vam priložnost, da oblikujete in razvijate to področje ter vzpostavite dolgoročna partnerstva.
Vaše glavne naloge bodo:
- Priprava in oddaja dokumentacije za javna naročila v skladu z zakonodajo
- Aktivno spremljanje razpisov in priprava ponudb za sodelovanje na javnih naročilih
- Komunikacija in usklajevanje z dobavitelji
- Analiza trga ter iskanje novih poslovnih priložnosti
- Sodelovanje z naročniki ter interno s sodelavci
- Skrb za spoštovanje rokov in pravil v postopkih javnih naročil
- Vodenje evidence in priprava poročil o izvedenih javnih naročilih
Pričakujemo:
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbe (ekonomija ali druga ustrezna smer)
- Najmanj 3 leta izkušenj na podobnem delovnem mestu
- Dobro poznavanje zakonodaje s področja javnih naročil
- Odlične organizacijske in komunikacijske veščine
- Natančnost, samoiniciativnost in zanesljivost
- Sposobnost hitrega prilagajanja in sodelovanja v timu
- Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika (pisno in ustno)
- Odlično poznavanje orodij MS Office
Ponujamo:
- Zaposlitev za določen čas 1 leto z možnostjo podaljšanja in zaposlitve za nedoločen čas (poskusna doba: 3 mesece)
- Dinamično delovno okolje z možnostjo strokovnega razvoja
- Delo v uveljavljenem podjetju s stabilno rastjo in ambicioznimi projekti
- Možnost dodatnih izobraževanj in strokovnih usposabljanj
- Stimulativno plačilo in možnost dodatnih nagrad glede na uspešnost
- Izplačilo polne malice in nadpovprečnega regresa za letni dopust
- Urejeno delovno okolje z možnostjo priprave malice na delovnem mestu
- Neomejena kava in čaj za dodatno energijo! ☕
Delovni čas:
Polni delovni čas (40 ur na teden), enoizmenski delovnik od ponedeljka do petka.
Lokacija:
Sedež podjetja v Ljubljani.
Pričetek dela:
Čim prej.
Prijava:
Če imate izkušnje z javnimi naročili in želite biti del uspešne in rastoče ekipe, vas vabimo, da svojo prijavo s CV-jem pošljete na: zaposlitev@gamat.si.
Veselimo se vaše prijave!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketing specialist (m/ž)
Ste kreativni, analitični in izkušeni v oblikovanju in izvajanju marketinških strategij? Želite postati del rastočega in inovativnega podjetja, kjer cenimo vaše ideje in prispevek k uspehu? Če vas zanima delo v dinamičnem okolju, vas vabimo, da se pridružite naši ekipi!
Opis delovnega mesta:
Iščemo kreativno, organizirano in analitično usmerjeno osebo za pozicijo Marketing Specialist, ki bo oblikovala, razvijala in izvajala celovite marketinške strategije, usmerjene k povečanju prepoznavnosti podjetja ter prodaji zaščitne opreme in novih projektov. Pomemben del vašega dela bo tudi sodelovanje s prodajnimi oddelki ter spremljanje uspešnosti marketinških kampanj.
Vaše glavne naloge bodo:
• oblikovanje in izvajanje marketinških strategij za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
• upravljanje digitalnih kanalov (spletna stran, družbeni mediji, e-mail marketing)
• priprava promocijskih materialov in vsebin za oglaševalske kampanje
• sodelovanje pri razvoju strategij za lansiranje novih produktov in storitev
• spremljanje analitičnih podatkov in optimizacija kampanj za povečanje prodajnih rezultatov
• sodelovanje z zunanjimi partnerji (dobavitelji) in sodelavci
• priprava poročil o uspešnosti kampanj ter analiza tržnih trendov
Pričakujemo:
• vsaj VI. stopnjo izobrazbe (ekonomija, marketing ali druga ustrezna smer)
• najmanj 3 leta izkušenj na področju marketinga
• izkušnje z digitalnim marketingom in upravljanjem družbenih medijev
• močne analitične sposobnosti ter izkušnje z uporabo analitičnih orodij (Google Analytics, Meta Ads itd.)
• kreativnost in sposobnost samostojnega oblikovanja inovativnih marketinških kampanj
• odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti
• sposobnost dela v timu in prilagajanja različnim izzivom
• aktivno znanje slovenskega in hrvaškega jezika (pisno in ustno)
• odlično poznavanje orodij MS Office in grafičnih programov (Photoshop, Canva ipd.)
Ponujamo:
• zaposlitev za določen čas 1 leto z možnostjo podaljšanja in zaposlitve za nedoločen čas (poskusna doba: 3 mesece)
• dinamično delovno okolje z možnostjo kreativnega izražanja in strokovnega razvoja
• delo v uveljavljenem podjetju s stabilno rastjo in ambicioznimi projekti
• možnost dodatnih izobraževanj in strokovnih usposabljanj
• izplačilo polne malice in nadpovprečnega regresa za letni dopust
• urejeno delovno okolje z možnostjo priprave malice na delovnem mestu
• neomejena kava in čaj za dodatno energijo! ☕
Delovni čas:
Polni delovni čas (40 ur na teden), enoizmenski delovnik od ponedeljka do petka.
Lokacija:
Sedež podjetja v Ljubljani.
Pričetek dela:
Takoj.
Prijava:
Če imate izkušnje z marketingom in želite postati del uspešne in rastoče ekipe, vas vabimo, da svojo prijavo s CV-jem pošljete na: zaposlitev@gamat.si.
Veselimo se vaše prijave!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komercilaist (m/ž)
Si pripravljen/-a na nov izziv v prodaji? Postani del ekipe GAMAT kot Komercialist!
Imaš izkušnje v prodaji in uživaš v gradnji dolgoročnih odnosov s strankami? Želiš delati v podjetju, kjer tvoja zagnanost, ideje in prodajni uspehi resnično štejejo? Pridruži se nam in soustvarjaj uspešno zgodbo podjetja GAMAT!
Zakaj GAMAT?
GAMAT d.o.o. že več kot 33 let navdušuje s kakovostno zaščitno in gasilsko opremo. Naš ugled gradimo na zanesljivosti, inovativnosti in predanosti našim strankam. Smo ekipa, ki stavi na sodelovanje, rast in dolgoročne uspehe. Sedaj pa potrebujemo tebe – komercialista, ki bo z nami dosegal nove višave na področju zaščitne delovne opreme!
Kaj te čaka na tej poziciji?
- Samostojno vodenje prodajnih aktivnosti – od iskanja novih strank do vzdrževanja odličnih odnosov z obstoječimi.
- Svetovanje strankam o najboljši zaščitni opremi za njihove potrebe.
- Priprava privlačnih ponudb in sklepanje prodajnih pogodb.
- Raziskovanje tržnih trendov in iskanje novih prodajnih priložnosti.
- Sodelovanje z dobavitelji in našo ekipo pri pripravi vrhunskih ponudb.
- Pomoč pri oblikovanju strategij za še boljše prodajne rezultate.
- Udeležba na sejmih, dogodkih in predstavitvah – predstavljaj našo blagovno znamko z navdušenjem!
Koga iščemo?
- Osebo z vsaj 5 let izkušenj v prodaji, prednost imajo izkušnje z zaščitno opremo.
- Odličnega komunikatorja, ki zna navdušiti in graditi odnose.
- Nekoga, ki je organiziran, ciljno usmerjen in uživa v iskanju rešitev za stranke.
- Ekipo igralca z močnim občutkom za odgovornost, hkrati pa samostojno osebo, ki zna hitro sprejemati odločitve.
- Kandidata z aktivnim znanjem slovenskega, hrvaškega in angleškega jezika (pisno in ustno).
- Tehnološko veščega posameznika z dobrim poznavanjem MS Office orodij.
Kaj ti ponujamo?
- Zaposlitev za določen čas (1 leto) z možnostjo zaposlitve za nedoločen čas.
- Odlično priložnost za razvoj in napredovanje v uspešnem podjetju.
- Redno in konkurenčno plačilo z možnostjo dodatnih nagrad glede na rezultate.
- Dinamično delovno okolje, kjer tvoj trud in ideje resnično štejejo.
- Dodatna izobraževanja in priložnosti za strokovni razvoj.
- Polna malica, nadpovprečen regres ter prijetno urejeno delovno okolje.
- Neomejena kava in čaj, ker vemo, da prava energija odpira vrata do uspeha!
Kje in kako?
- Delo poteka v Ljubljani, a tudi na terenu – pri naših strankah, kjer boš predstavljal/-a naše vrhunske izdelke.
- Delovni čas je od ponedeljka do petka, občasno tudi izven delovnika (predstavitve, sejmi).
Kdaj začneš?
Takoj ali po dogovoru!
Kako se prijaviti?
Pošlji nam svojo prijavo z življenjepisom na zaposlitev@gamat.si. Pohiti, saj prijave sprejemamo le do 20.12.2024
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prodajni zastopnik za Prekmursko regijo (m/ž)
Ste izkušeni v prodaji in želite delovati kot ključna oseba za vzpostavljanje poslovnih odnosov v Prekmurski regiji? Iščete delo, kjer lahko aktivno vplivate na rast in razvoj podjetja? Si želite delo, kjer ste sam svoj šef in samostojno razpolagate s svojim delovnim časom? Če vas zanima delo v terenski prodaji z obstoječimi in novimi strankami, vas vabimo, da se pridružite naši ekipi!
Opis delovnega mesta:
Iščemo prodajnega zastopnika za Prekmurje, ki bo skrbel za širjenje naše prisotnosti na tem področju. Vaša glavna naloga bo obiskovanje obstoječih strank, iskanje novih prodajnih priložnosti in sklepanje poslov. Poleg tega boste skrbeli za promocijo naših produktov in storitev ter gradili dolgoročne poslovne odnose z različnimi deležniki. Prednost imajo tisti, ki že poznajo gasilsko opremo ali pa so željni samoiniciativnega iskanja novih znanj na tem področju.
Vaše glavne naloge bodo:
• aktivno pridobivanje novih strank in vzdrževanje obstoječih poslovnih odnosov
• predstavitev produktov našega podjetja strankam na terenu
• priprava in usklajevanje ponudb ter sklepanje pogodb
• spremljanje tržnih trendov in iskanje novih priložnosti za širitev prodaje
• udeležba na sejmih in promocijskih dogodkih za predstavitev podjetja
• priprava poročil o rezultatih prodaje in analiza uspešnosti
• sodelovanje z internimi oddelki za usklajevanje ponudb in dobav
• skrb za pravočasno izvedbo naročil in zadovoljstvo strank
Pričakujemo:
• vsaj V. stopnjo izobrazbe (komerciala, ekonomija ali sorodna smer)
• najmanj 2 leti izkušenj na področju terenske prodaje
• odlične komunikacijske in pogajalske sposobnosti
• usmerjenost k doseganju ciljev in gradnji dolgoročnih poslovnih odnosov
• pripravljenost na terensko delo (prekmurska regija)
• aktivno znanje slovenskega jezika
• poznavanje MS Office in osnovnih prodajnih orodij
• vozniški izpit B kategorije
Ponujamo:
• sodelovanje preko s.p. oz. sodelovanje po dogovoru
• dinamično in samostojno delo s fleksibilnim delovnim časom
• delo v uveljavljenem podjetju s stabilno rastjo in ambicioznimi projekti
• stimulativno plačilo
Delovni čas:
Fleksibilen delovni čas, katerega si sami prilagajate in organizirate. Delovni čas je velikokrat tudi v popoldansko večernih urah, po dogovoru s strankami.
Lokacija:
Terensko delo na območju prekmurske regije, občasni obiski sedeža podjetja v Ljubljani.
Pričetek dela:
Po dogovoru.
Prijava:
Če imate izkušnje v terenski prodaji in želite postati del uspešne in rastoče ekipe, vas vabimo, da svojo prijavo s CV-jem pošljete na: zaposlitev@gamat.si
Veselimo se vaše prijave!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prodajni zastopnik za Jugovzhodno regijo (m/ž)
Ste izkušeni v prodaji in želite delovati kot ključna oseba za vzpostavljanje poslovnih odnosov v Jugovzhodni regiji? Iščete delo, kjer lahko aktivno vplivate na rast in razvoj podjetja? Si želite delo, kjer ste sam svoj šef in samostojno razpolagate s svojim delovnim časom? Če vas zanima delo v terenski prodaji z obstoječimi in novimi strankami, vas vabimo, da se pridružite naši ekipi!
Opis delovnega mesta:
Iščemo prodajnega zastopnika za Jugovzhodno regijo, ki bo skrbel za širjenje naše prisotnosti na tem področju. Vaša glavna naloga bo obiskovanje obstoječih strank, iskanje novih prodajnih priložnosti in sklepanje poslov. Poleg tega boste skrbeli za promocijo naših produktov in storitev ter gradili dolgoročne poslovne odnose z različnimi deležniki. Prednost imajo tisti, ki že poznajo gasilsko opremo ali pa so željni samoiniciativnega iskanja novih znanj na tem področju.
Vaše glavne naloge bodo:
• aktivno pridobivanje novih strank in vzdrževanje obstoječih poslovnih odnosov
• predstavitev produktov našega podjetja strankam na terenu
• priprava in usklajevanje ponudb ter sklepanje pogodb
• spremljanje tržnih trendov in iskanje novih priložnosti za širitev prodaje
• udeležba na sejmih in promocijskih dogodkih za predstavitev podjetja
• priprava poročil o rezultatih prodaje in analiza uspešnosti
• sodelovanje z internimi oddelki za usklajevanje ponudb in dobav
• skrb za pravočasno izvedbo naročil in zadovoljstvo strank
Pričakujemo:
• vsaj V. stopnjo izobrazbe (komerciala, ekonomija ali sorodna smer)
• najmanj 2 leti izkušenj na področju terenske prodaje
• odlične komunikacijske in pogajalske sposobnosti
• usmerjenost k doseganju ciljev in gradnji dolgoročnih poslovnih odnosov
• pripravljenost na terensko delo (jugovzhodna regija)
• aktivno znanje slovenskega jezika
• poznavanje MS Office in osnovnih prodajnih orodij
• vozniški izpit B kategorije
Ponujamo:
• sodelovanje preko s.p. oz. sodelovanje po dogovoru
• dinamično in samostojno delo s fleksibilnim delovnim časom
• delo v uveljavljenem podjetju s stabilno rastjo in ambicioznimi projekti
• stimulativno plačilo
Delovni čas:
Fleksibilen delovni čas, katerega si sami prilagajate in organizirate. Delovni čas je velikokrat tudi v popoldansko večernih urah, po dogovoru s strankami.
Lokacija:
Terensko delo na območju Jugovzhodne regije, občasni obiski sedeža podjetja v Ljubljani.
Pričetek dela:
Po dogovoru.
Prijava:
Če imate izkušnje v terenski prodaji in želite postati del uspešne in rastoče ekipe, vas vabimo, da svojo prijavo s CV-jem pošljete na: zaposlitev@gamat.si
Veselimo se vaše prijave!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SAMOSTOJNI RAČUNOVODJA (m/ž)
Si želiš biti del kolektiva v rastočem in razvijajočem se podjetju, ki stremi k pozitivni kulturi podjetja?
Rad/a delaš samostojno in odgovorno? Si dovolj natančen/a in ti številke niso tuje? Te ni strah novih izzivov, ki jih prinaša rast podjetja in širitev na tuje trge?
V našem podjetju, ki se ukvarja s prodajo in zastopstvom priznanih blagovnih znamk na področju gasilske in ostale zaščitne opreme, potrebujemo osebo, ki bo samostojno in odgovorno opravljala vsa knjigovodsko-računovodska dela v podjetju ter doprinesla dodano vrednost s svojim znanjem in izkušnjami iz računovodstva.
Ponujamo urejeno delovno okolje, kjer je poudarek na dobrih medsebojnih odnosih in komunikaciji z zaposlenimi, ter sodelovanje na dolgi rok.
Naloge in odgovornosti:
- likvidacija prejetih računov
- knjiženje stroškov, prejetih in izdanih računov
- oddaja poročil (intrastat, kompenzacije, embalažnina, ipd.)
- priprava opominov in IOP obrazcev
- knjiženje bančnih izpiskov
- plačilni promet in skrb nad likvidnostjo
- usklajevanje saldakontov
- mesečna priprava davka
- mesečna priprava plač in potnih nalogov
- mesečna priprava raznih obračunov
- mesečne kontrole nad dokumenti in računovodskimi procesi, v dnevni komunikaciji z zaposlenimi v podjetju (s komercialisti, nabavo, vodstvom)
- priprava letne bilance in DDPO obračuna
- arhiviranje dokumentov
Delovni čas: polni delovni čas 40ur na teden, enoizmenski delovnik od ponedeljka do petka, predvidoma od 7h do 15h (oz. po dogovoru)
PRIČAKUJEMO:
Zahtevana izobrazba: vsaj V. stopnja
Zahtevane delovne izkušnje: vsaj 5 let samostojnih delovnih izkušenj v računovodstvu (prednost imajo bolj izkušeni kandidati/ke)
Zahtevano znanje:
- poznavanje računovodskih standardov in računovodskih pravil, zaželene izkušnje iz dejavnosti trgovine
- tekoče znanje slovenskega jezika (»native«)
- znanje angleškega jezika (občasna komunikacija z dobavitelji iz tujine zaradi usklajevanja stanj in dokumentov)
- poznavanja dela s hrvaškim trgom (zaradi širitve poslovanja na Hrvaško) – obvezno znanje hrvaškega jezika
Od kandidata pričakujemo: natančnost, doslednost, odgovornost, samoiniciativnost, urejenost, poštenost, vestnost, prijaznost
PONUJAMO:
- polni delovni čas (40 ur na teden/8 ur na dan)
- redna zaposlitev
- urejeno delovno okolje
- zaposlitev za določen čas 1 leto, s podaljšanjem oz. možnostjo zaposlitve za nedoločen čas
- poskusna doba: 3 mesece (pod mentorstvom sedanje računovodkinje, ki ostaja v podjetju na novem delovnem mestu)
Delovno mesto ponuja:
- predvidljiv delovni čas, od ponedeljka do petka
- na sedežu podjetja (Dunajska cesta 116, Ljubljana)
- parkirno mesto (na parkirišču v bližini podjetja)
- možnost priprave malice v službi (mini kuhinja)
- neomejena kava in čaj : )
Pričetek dela: po dogovoru
Prijave:
- V prošnji je potrebno obvezno opisati vsa računovodska in knjigovodska dela, ki ste jih opravljali tokom delovnih izkušenj
- Navedite s katerimi ERP sistemi ste do sedaj delali (mi uporabljamo Opal)
- Prošnjo za delo in življenjepis (v slovenskem jeziku) pošljite na zaposlitev@gamat.si