Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo (preko spletne trgovine) skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov spletna.trgovina@gamat.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora biti pisno preko emaila (spletna.trgovina@gamat.si) in s priloženim obrazcem za odstop od pogodbe.
Gamat d.o.o. bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu takoj, ko bo mogoče, oz. najkasneje v 14-ih dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Kupnino prejme kupce na sledeči način:
- v kolikor je kupec plačal z bančno kartico, prejme vračilo kupnine nazaj na bančno kartico
- v kolikor je kupec plačal s Paypalom, prejme vračilo kupnine nazaj na Paypal račun
- v kolikor je kupec plačal po povzetju, prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun
- v kolikor je kupec plačal po predračunu, prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun
- v kolikor je kupec plačal z Moneto Valu, se lahko transakcija v nekem določenem obdobju stornira, v kolikor je prepozno za stornacijo, pa kupec prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun
STROŠEK VRAČILA BLAGA IN POVRAČILO KUPNINE
Stroške vračila blaga plača kupec.
Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.
Kupcu se povrne znesek kupnine:
- celoten znesek kupnine, če vrača celotno naročilo (vse artikle), vključno s stroškom dostave, v kolikor je bil ta strošek zaračunan na računu
- znesek kupnine zmanjšan za strošek dostave, če vrača delno naročilo (ne vse artikle), torej brez stroška dostave, ki je bila izvršena, v kolikor je bil ta strošek zaračunan na računu. V kolikor stroška dostave ni bilo obračunanega na računu (brezplačna dostava), se kupcu povrne 100% zneske kupnine oz. kupnina za vrnjeno blago.
V kolikor kupec izdelek začne uporabljati in si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe/nakupa.
Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter z nepoškodovano originalno embalažo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec (Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. V kolikor bo originalna embalaža poškodovana, se kupcu zaračunajo manipulativni stroški glede na vrnjen artikel, saj je artikel brez originalne embažale vreden manj. Ob vračilu je obvezno priložiti tudi original račun in obrazec za vračilo.
Obrazec za odstop od pogodbe (vračilo) izdelkov je na voljo TUKAJ
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
MENJAVA BLAGA
ZAMENJAVA ARTIKLOV NI MOŽNA, MOŽNO JE LE VRAČILO IN ODDAJA NOVEGA NAROČILA.
V kolikor kupcu naročeno blago ne ustreza, bodisi zaradi napačne izbire velikosti ali barve ali drugega razloga, lahko blago vrne (skupaj z original računom in izpolnjenim obrazcem za vračilo, nepoškodovano in nenošeno v original embalaži/z etiketami) in nas obvesti o vračilu blaga na email spletna.trgovina@gamat.si in na svoje stroške vrne blago na sedež podjetja, mi pa mu povrneo kupnino za vrnjene produkte.
Medtem pa lahko odda novo naročilo za drug alternativen produkt. Cena je tista, ki jo kupec potrdi ob oddaji naročila. Torej če en produkt kupi po znižani ceni in ga vrne nazaj zaradi neustreznosti ter kupi nov alternativen produkt po višji ceni, velja cena ob oddaji naročila (torej v tem, primeru višja cena).